Logo EviKon

Správa informací v neziskové organizaci pomocí aplikace EviKon

Klíčovým bohatstvím každé organizace jsou data a informace. Pokud se o ně organizace nestará, ztrácí mnoho výhod a příležitostí. Naučte se data ukládat tak, abyste z nich mohli čerpat a využívat je ve svůj prospěch.

Co je obsahem školení

Školení se vztahuje k webové aplikaci EviKon, která představuje kvalitní nástroj pro správu informací o společnostech, lidech, aktivitách, a to včetně fundraisingových. Po absolvování kurzu budete mít jasno v tom, které informace ukládat, jak je ukládat a jak je později využívat.

  • Co je to CRM, proč by ho měly neziskovky využívat
  • EviKon – představení aplikace, ovládání, způsob práce
  • Modul Partneři a Kontaktní osoby – informace o právnických a fyzických osobách, provázanost
  • Modul Aktivity – typy aktivit
  • Modul Fundraising – sledování darů a dárců
  • Filtrování dat, používání štítků

Komu je školení určeno

Školení primárně cílí na fundraisery, ředitele neziskových organizací nebo jejich další spolupracovníky, kterým záleží na správném toku informací v jejich společnosti.

Délka

Školení trvá celkem 6 hodin (360 minut) a je zamýšleno jako celodenní. Po dohodě lze rozložit do dvou dnů.

Cena školení

Cena na osobu činí 720 Kč, minimální počet účastníků je pět osob, maximální počet účastníků je dvanáct osob (počet míst je omezený).

Navazující kurz: Správa informací v neziskové organizaci pro pokročilé

Máte zájem o naše školení?

Vyplňte prosím políčka označená hvězdičkou.

1 komentář u „Správa informací v neziskové organizaci pomocí aplikace EviKon

  1. Pingback: Pokročilá práce s informacemi v neziskové organizaci | LibIT

Komentáře nejsou povoleny.